Xornada educativa

Pala cargadora de áridos

Este proyecto, desarrollado por alumnos/as del IES Luís de Seoane, consiste en un prototipo de máquina estacionaria de código abierto para cargar arenas en una cantera de áridos.

Proxecto RIE

Proyecto RIE es un proyecto de Marcombo, editorial con más de 70 años de experiencia en la publicación de libros técnicos y referentes de temas como la robótica o la informática, sobre robótica integral educativa. RIE es un método de aprendizaje que consigue captar la atención del estudiante mediante la construcción de un robot alternando otros aprendizajes de temas transversales como habilidades científicas, lingüísticas y creativas.

Proxectos Maker

Amosamos unha panorámica de proxectos maker que os/as docentes galegos/as están a levar adiante nas súa aulas. Poderás escoitar tamén ao alumnado participante e coñecer estas iniciativas innovadoras.

Oceans Connections

O Cesga, coa colaboración do CEIP O Cruce e no marco do proxecto Oceans conections, deseñou unha  ferramenta VR para a alfabetización oceánica, xunto con recursos online de acceso libre e de uso gratuíto que permitirán ás escolas de toda a UE desenvolver os seus proxectos de alfabetización oceánica mediante pedagoxías creativas con ferramentas dixitais AR / VR.

OcaSTEM

Oca STEM es una iniciativa sin ánimo de lucro de ByLinedu, para acercar al alumnado la ciencia y la tecnología de forma lúdica e inclusiva, a través de mujeres y hombres destacados en sus áreas de conocimiento. Este proyecto es un juego de mesa con intención divulgadora en ciencia y tecnología, al incluir 19 personajes relevantes femeninos y 19 masculinos relacionados con las materias STEM.

Minisatélite CanSat "Os Tecnolóxicos"

El equipo ”Os tecnolóxicos” presentan su proyecto  CanSat, un  minisatélite del tamaño de una lata de refrescos y que tiene como objetivo “simular todos los aspectos de una misión real de lanzamiento de un satélite incluyendo su diseño, desarrollo, lanzamiento, funcionamiento y  análisis de datos a través de un trabajo en equipo.

Neurotech Galicia

NeuroTechGAL es un chapter de la organización internacional NeuroTechX en Galicia. Su objetivo es consolidar una comunidad en la cual el nexo de unión sea la Neurotecnología, es decir, el campo de estudio que aúna Medicina, Psicología y Tecnología. 

Robótica educativa

Os/as docentes poden empregar os robots traballando en proxectos pluridisciplinais con diferentes niveis e opcións, buscando integrar a programación e o pensamento computacional que repercuta no futuro do seu alumnado.

TEA Bot

Tea Bot , diseñado por alumnos de 6ºEP del Colegio de Fomento Aldovea, es un robot diseñado para niños con Trastorno de Espectro Autista y que busca ayudarles a mejorar en su gestión de emociones y sociabilización.

Vintage Gamming

Vintage Gamming é un proxecto de deseño e construción dunha máquina recreativa arcade desde cero, que naceu a través da participación no proxecto de Innovación Educativa de xeración de microempresas.

Visor estereoscópico de gráficos vectoriais interactivos

Este proxecto interdisciplinar desenvolvido no IES de Brión, consiste nun visor de figuras, modelos e lugares que nos permite obter unha experiencia inmersiva de realidade virtual empregando un dispositivo móbil e unhas gafas RV.

Por que hai tantos tipos de leite?

Los/as alumnos/as del IES de Beade han llevado a cabo una investigación científica de principio a fin para dar respuesta a esta interesante pregunta. El objetivo de este proyecto era conocer la diversidad de nutrientes y fomentar el pensamiento crítico sobre la composición real de los diferentes alimentos que consumimos.

Ventos de cambio

El programa “Vientos de cambio” es una iniciativa de Protosky que ofrece soluciones socio-formativas de base tecnológica dentro del campo de los Drones/RPA destinadas a niños/as y adolescentes, que ayudan a despertar en ellos una vocación científico-tecnológica desde pequeños.

UVigo Motorsport

UvigoMotorsport es un proyecto creado en 2014 por un grupo de estudiantes de la Escuela de Ingeniería Industrial de la UV que tiene como objetivo diseñar y fabricar un vehículo monoplaza de competición con el que participar en la Fórmula Student.

TIC en 3D

TIC em 3D (TIC en 3D) es un proyecto educativo del Agrupamento de Escolas Venda do Pinheiroque que cuyo objetivo es despertar la creatividad de los niños con herramientas digitales, desde el 3D hasta la robótica. Dibujar, Codificar, Hacer y Crear es su lema.

38/10000 Tranformación dixital durante a COVID

Con este proxecto preténdese impulsar as habilidades STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas) do alumnado, ao mesmo tempo que se buscan ideas enxeñosas para aplicar a tecnoloxía fronte esta pandemia. Algunhas das ideas que xurdiron foron as taquillas sen chave, abrir as portas sen chaves ou acceder a ordenadores con tarxetas sen necesidade de tocar o teclado.

Makey Makey Dentista

O proxecto Makey Makey dentista ten como obxectivo traballar a motricidade fina con alumnos de educación infantil, utilizando para iso a tecnoloxía Makey Makey.

Allnet

Maker Store By Allnet é unha tenda especializada na comercialización de produtos baseados no movemento Maker e a filosofía STEAM, por exemplo Impresoras 3D,  filamento 3D, compoñentes electrónicos, placas de desenvolvemento, robots educativos, ferramentas, fontes de alimentación, instrumentos de medición e control, domótica, IoT & LoRaWAN.

Maker

A combinación de filosofía maker e biotecnoloxía permite a escolas de Lituania, Italia, Macedonia lideradas polo IES David Buján crear un espazo biomaker para facer investigacións e prácticas de biotecnoloxía no ensino secundario. Neste proxecto adaptouse, deseñouse e realizouse instrumental para un laboratorio de biotecnoloxía de instituto con baixo custo.

Coñece AulaNova

Aula nova, é un espazo de encontro, aprendizaxe e experimentación dispoñible para o profesorado galego onde podedes probar, desenvolver e materializar un proxecto que teñades en mente ou repensar, probar e poñer en práctica as liñas metodolóxicas de traballo na aula.

Deseño e Son

Deseño e Son é un proxecto inclusivo que utiliza a tecnoloxía como ferramenta de axuda para atender necesidades especiais e visibilizar outras realidades.

BioBridges

En  AseBio, a Asociación Española de  Bioempresas, agrupamos e representamos os intereses de empresas, asociacións, fundacións, universidades e centros tecnolóxicos e de investigación que desenvolven actividades no ámbito da biotecnoloxía en España.

CAFI audiovisuais

O novo equipo formado de CAFI Galicia dará forma os contidos audiovisuais que acompañarán ao traballo desenvolto neste Centro de Formación e posibilitará o desenvolvemento de novos productos de información e comunicación.

 

Acuario mariño automatizado

Este proyecto interdisciplinar del IES Otero Pedrayo consiste en la construcción y automatización de un acuario marino tropical automatizado, un ecosistema altamente improbable energéticamentente donde aplican operaciones físico-químicas, biológicas y matemáticas como base para trabajar las competencias clave.

Alquimétricos

Alquimétricos es una colección de juguetes didacticos ecotecnológicos de construcción,  basados en la metodología STEAM y de código abierto que surge a partir de una iniciativa internacional en Argentina, desarrollada en Brasil y que ya ha visitado más de 10 países.

Desplastifícate

"Desplastifícate" do Club de ciencia do CEIP Ponte dos Brozos, une o uso da tecnoloxía e o fomento da conciencia ambiental creando espazos virtuais que repliquen contornas naturais contaminadas, para visualizalas, reflexionar sobre as súas repercusións e plantexar posibles solucións.

Escornathon

Dentro da xornada de educación podes formar parte do marathon de impresión 3D onde poderás presentar unha peza a concurso para programar de xeito analóxico un robot Escornabot. Todas as pezas formarán parte de un kit para empréstito para centros educativos.

Itmati

O Instituto Tecnolóxico de Matemática Industrial (ITMATI) proporciona solucións  avanzadas aos sectores produtivos da sociedade, especialmente a empresas, industrias e administracións públicas. A súa principal función é a transferencia de tecnoloxía  matemática para axudar á mellora da competitividade e apoiar a innovación no sector  produtivo.

Kid's Kitcar, diseña, construye, compite

Kid’s Kitcar es una asociación educativa cuyo objetivo es despertar la motivación de la juventud por las ciencias e ingenierías a través de un gran desafío: diseñar y construir su propio coche eléctrico y competir con él en carreras alrededor del mundo.

As normas COVID co Ozobot

Dada a situación actual de pandemia e as continuas normativas ás que temos que adaptarnos, este proxecto busca comunicar as normas de prevención COVID a través do robot Ozobot.

IA para secundaria e bacharelato

En esta ponencia, los investigadores del CITIC de la Universidade da Coruña explicarán la necesidad de crear una asignatura sobre Inteligencia Artificial para secundaria y bachiller, de cara a preparar a los estudiantes para los retos futuros.

Helping: Aprendiendo a Ayudar

Desde Ayúdame3D han creado un programa educativo para colegios de todo el territorio nacional en el que niños y niñas aprenderán gracias al diseño e impresión 3D lo fácil que es ayudar.

Estación para o control da calidade de augas de ríos

Este proyecto de los/as alumnos/as del IES David Buján tiene como objetivo principal la creación de una sonda de bajo coste con diferentes sensores que permita realizar investigaciones relacionadas con la calidad del agua de los ríos.

Fabricación de aeronaves a escala

Desde o CIFP As Mercedes nos muestran,  tal y como se realiza en aeronaves de tamaño real, la fabricación de una aeronave de estructura de aluminio a escala. El objetivo de este ambicioso proyecto es el vuelo de la aeronave fabricada. Para ello, se debe estudiar y construir desde la estructura  hasta los mandos de vuelo, sistemas de iluminación, motorización y un largo etc.

Actividades de Formación

No CAFI ofertanse actividades aos/as docentes de Galicia dentro do Plan Anual  de Formación do Profesorado, moitas delas desenvolveronse no novo espazo de traballo, a Aula Nova. As temáticas foron moi diversas na busca dunha experimentación práctica e colaborativa.

 

Patrocinadores

Todolos dereitos reservados. Maker Faire Galicia, 2020

Powered by Tu Evento Online