Mentoría Startup Galicia

A través destas mentorías queren axudar aos/as makers que teñen unha idea empresarial pero non saben como desenvolvela, como estruturar o seu modelo de negocio ou que queren crear unha empresa que sexa escalable.

19/11 | 11:00hs

Mentoría Startup Galicia

A través destas mentorías queren axudar aos/as makers que teñen unha idea empresarial pero non saben como desenvolvela, como estruturar o seu modelo de negocio ou que queren crear unha empresa que sexa escalable.

19/11 | 17:00hs

Mentoría Startup Galicia

A través destas mentorías queren axudar aos/as makers que teñen unha idea empresarial pero non saben como desenvolvela, como estruturar o seu modelo de negocio ou que queren crear unha empresa que sexa escalable.

20/11 | 11:00hs

Mentoría Startup Galicia

A través destas mentorías queren axudar aos/as makers que teñen unha idea empresarial pero non saben como desenvolvela, como estruturar o seu modelo de negocio ou que queren crear unha empresa que sexa escalable.

20/11 | 17:00hs

Startup Galicia da man, reunións personalizadas

A través destas mentorías Startup Galicia quere axudar aos/as makers que teñen unha idea empresarial pero non saben como desenvolvela, como estruturar o seu modelo de negocio ou como escalala.

21/11 | 11:00hs

Game Maker Jam

Este encontro, que se celebrará do 20 ao 22 de novembro, persegue fomentar a creatividade e o desenvolvemento de videoxogos, así como servir de plataforma na que coñecer a xente e establecer relacións entre os distintos participantes.

| hs

Introdución á robótica nunha contorna virtual con Mbot

Aprendizaxe de lóxica computacional e robótica a través dunha contorna virtual con Mbot. Profundarase sobre o concepto de programación, a definición de algoritmo, a contorna de programación, estruturas fundamentais de programación, mecánica básica e programación de robots, electrónica aplicada á programación (sensores e actuadores) ou simulación de manexo de robots.

 

Contido gravado

Introdución á robótica con Micro:BIT na aula

Aprendizaxe da lóxica  computacional a través da elaboración de proxectos con Micro:BIT, unha tarxeta programable moi utilizada en Reino Unido e que teñen un gran potencial para desenvolver actividades STEAM na aula.

 

Contido gravado

Introdución á robótica con Micro:BIT

Neste taller aprenderás a lóxica computacional a través da elaboración de proxectos con Micro:BIT, unha tarxeta programable moi utilizada en Reino Unido e que teñen un gran potencial para desenvolver actividades STEAM.

Contido gravado

Introdución ao desenvolvemento de videoxogos básicos

Desenvolvemento dun videoxogo básico desde a ideación e estética ata a programación do mesmo. Profundarase no concepto de programación, a definición de algoritmo, traballásese con Interface Scratch, veranse as estruturas fundamentais de programación e dos videoxogos entre outros contidos.

Contido gravado

Matemáticas e Industria: solucións a problemas

Presentaranse diferentes exemplos de solucións matemáticas a problemas industriais reais e o correspondente valor engadido para a industria. A dixitalización dos procesos industriais como punto de partida para profundar a eficiencia e optimización dos recursos.

Contido gravado

The Universal Fridge

O fin da pobreza (ODS1), fame cero (ODS2) ou igualdade de xénero (ODS5) son algúns dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible marcados pola ONU. Estímase que, actualmente, 1.500 millóns de persoas en todo o mundo non dispoñen aínda da posibilidade de refrixerar os seus alimentos. Non ter acceso a unha neveira provoca que, maiormente as mulleres, teñan que estar atadas a cocíñalas día tras día, impedindo de maneira importante o seu progreso e desenvolvemento.

Contido gravado

Novas aplicacións da tecnoloxía na moda

Neste taller os/as participantes achegaranse a un novo concepto da moda que nos próximos anos propiciará un consumo intelixente e sostible no sector. Recibirán información sobre novos materiais, impresión en 3D ou e-téxtiles e iniciaranse en novas metodoloxías, técnicas do it yourself e ferramentas dixitais necesarias para a creación de proxectos  vestibles.

Contido gravado

Crea unha app de realidade aumentada nunha hora

Bruno Moya, o maker que está a democratizar o sector da realidade mixta con Glassear, ofrecerá un taller para aprender a crear unha app de realidade aumentada en tan só 1 hora. A través do uso de programas como Unity 3D ou Vuforia, Bruno axudaranos a crear unha aplicación móbil de Realidade Aumentada, paso previo para a introdución na realidade mixta.

Contido gravado

Electrónica creativa con plastilina condutiva

Neste taller farase unha introdución á electrónica básica, electróns, circuítos básicos e traballarase a creatividade a través de plastilina condutiva e a elaboración de circuítos.

Contido gravado

Ciencia espacial e creación de foguetes

Neste taller farase unha introdución á ciencia espacial a través da experimentación con conceptos como a presión atmosférica ou a realización de reaccións químicas. Entre os temas para tratar estarán curiosidades sobre o universo ou a presión atmosférica. Finalmente elaborarase un foguete.

Contido gravado

Coñecendo Makecode Arcade e o seu potencial educativo creando videoxogos

Neste taller repasarase a contorna de programación Makecode Arcade e como se pode aproveitar en educación para a creación de aplicacións temáticas. Veranse os factores que diferencian esta contorna doutras opcións e cales son os puntos fortes que poderían ser aproveitados en educación. Tamén se realizará un exemplo utilizando as funcións básicas da contorna creando un videoxogo sinxelo ou aplicación temática.


 

 

Contido gravado

Como facer papel reciclado na casa

Neste obradoiro aprenderás a fabricar papel a partir de papeis xa usados (folios, xornais, revistas…) empregando materiais de uso habitual en calquera fogar. A actividade iniciarase cunha pequena introdución sobre a necesidade de alongar o máximo posible a vida dos recursos para evitar que se esgoten. De seguido, pasarase ao desenvolvemento da actividade. Durante a mesma, partirase de papeis xa usados, que serán triturados para a obtención dunha pasta. Prensándoa e deixándoa secar, obterase o papel reciclado final.

Contido gravado

Ciberseguridade - A asignatura esquecida

Neste taller impartiranse nocións básicas de Ciberseguridade para profesionais. Trataranse temas como a identificación de riscos, medidas a aplicar ou a reacción fronte a determinados problemas.

 

Contido gravado

Proxecto RIE - Novo método de ensinanza de robótica para Primaria e Secundaria

Neste taller os/as profesores/as aprenderán a ensinar robótica nos niveis iniciais de primaria, secundaria e extraescolares cun novo método chamado RIE. O novo proxecto de Robótica Integral Educativa foi desenvolto por varios profesores de robótica e coa experiencia acumulada de moitos anos na edición de libros técnicos de editorial Marcombo.

 

Contido gravado

Da máquina ao cloud

Aprende a subir datos dunha máquina directamente á nube cun PLC M262 en protocolo HTTPS a Machine Advisor.

Contido gravado

E ao fin... computación cuántica para todos

Ismael Rozas, dsenvolvedor de Backend en IBM Research, axudará a entender que é a computación cuántica dunha maneira sinxela e para todos os públicos.

 

Contido gravado

Constrúe un levitador ultrasónico sinxelo

Neste taller aprenderás a construír un levitador ultrasónico sinxelo formado por dous emisores ultrasónicos opostos. Estes emisores pódense sacar facilmente dun sensor de distancia ultrasónico (tipo HC-SR04). Un  arduino xerará sinais cadrados de 40 kHz, estes sinais se amplificarán cun driver L298N e excitarán os 2 emisores. Entre os emisores crearase unha onda estacionaria capaz de manter pequenos obxectos lixeiros no medio do aire. Para suxeitar os compoñentes utilizarase un pequeno soporte impreso en 3D.

Contido gravado

Constrúe un levitador ultrasónico sinxelo

Neste taller aprenderás a construír un levitador ultrasónico sinxelo formado por dous emisores ultrasónicos opostos. Estes emisores pódense sacar facilmente dun sensor de distancia ultrasónico (tipo HC-SR04). Un arduino xerará sinais cadrados de 40 kHz, estes sinais se amplificarán cun driver L298N e excitarán os 2 emisores. Entre os emisores crearase unha onda estacionaria capaz de manter pequenos obxectos lixeiros no medio do aire. Para suxeitar os compoñentes utilizarase un pequeno soporte impreso en 3D.

Contido gravado

Ciberseguridade para familias e educadores (con menores en idade escolar)

Neste taller impartiranse nocións básicas de Ciberseguridade para familias e educadores. Trataranse temas como o uso que fan os menores da internet, os riscos que se poden previr, a privacidade, identidade dixital e reputación en liña, ciberacoso ou como aprender a reaccionar fronte a segundo que problemas.

 

Contido gravado

Ludoteca dixital by Chafarís

Durante esta actividade trasladarase a ludoteca tradicional ás pantallas para xogar en familia doutro xeito. Tratarase de adaptar diferentes xogos de mesa ao formato online simplemente con materiais que todo o mundo teña en casa, con moita imaxinación e creatividade.

Contido gravado

E-téxtil na educación

Este taller serve de iniciación básica á electrónica e exploración de novas técnicas para a integración da tecnoloxía en téxtiles. O obxectivo é familiarizar aos educadores en novas metodoloxías e materiais para que estes poidan fabricar un prototipo dun dispositivo electrónico vestible.

 

Contido gravado

A Ciberseguridade é parte do teu día a día

Neste taller impartiranse nocións básicas de Ciberseguridade para mozas a partir de 14 anos. Trataranse temas como o uso saudable da internet, aprender a identificar riscos, trataranse temas como o sexting, o grooming, o acoso e como reaccionar fronte a diferentes problemas.

Contido gravado

Primeiro proxecto paso a paso con TWINCAT

Neste taller poderás aprender a utilizar TWINCAT, un software que axuda a converter un ordenador nun equipo industrial, a través dun simulador en tempo real poderás seguir o paso a paso.

Contido gravado

O Misterio da Mecánica Cuántica

Neste taller falarase do efecto túnel, da dualidade onda-partícula, do efecto fotoeléctrico, do gato de Schroedinger, da predición de Dirac, do principio de indeterminación de Heisenberg e de Richard Feynman. Todo iso desde unha formulación anecdótica e fácil de comprender.


 

 

Contido gravado

Aventuras Matemáticas

Neste taller exploraranse diferentes curiosidades das matemáticas desde unha perspectiva amena e fácil de comprender. Falarase de números, de como contar, de infinitos, de xeometría, de topoloxía, e de como a natureza segue paso a paso a doutrina dos números. Finalizará cunha impresionante anécdota do xenio matemático que foi Gauss.

Contido gravado

Patrocinadores

Todolos dereitos reservados. Maker Faire Galicia, 2020

Powered by Tu Evento Online